loading...
والیبال
مهدی رحیمی بازدید : 10 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

کواچ: بازیکنان تیم ب به پیراهن خود افتخار می کردند


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی ب تا روز آخر خوب بودند و به پیراهن خود افتخار کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال در خصوص آخرین شرایط تیم ملی ایران در آستانه اعزام به جام واگنر اظهار داشت: بعد از لیگ جهانی استراحت کوتاهی داشتیم. خیلی سخت کار کردیم و حالا آماده هستیم تا در جام جهانی و جام واگنر بازی و نتایج خوبی کسب کنیم.
وی با اشاره به مسابقات جام واگنر خاطر نشان کرد: با تیم های قدرتمندی پیش از جام جهانی بازی خواهیم کرد و این موضوع تاثیر زیادی بر روند آماده سازی بازیکنان دارد. اینکه بگویم قطعاً از جام جهانی به المپیک می رویم شاید درست نباشد و نمی توانم بگویم که چند درصد این شانس را داریم که از جام جهانی به المپیک برسیم، اما ما مقابل تمام تیم ها بازی کرده و توانسته ایم برابر آن ها به پیروزی برسیم و حالا یکی از نامزدهای صعود به المپیک هستیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد مسابقات جام جهانی در ژاپن عنوان کرد: خیلی سخت است که در 15 روز 11 مسابقه انجام دهیم و در روزهایی که برای استراحت تعیین شده باید شهر خود را تغییر دهیم. کار سختی در پیش داریم، اما خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و آماده هستیم. تمام بازیکنان سخت کار کرده اند و می توانیم به آن ها امیدوار باشیم.
کواچ درمورد نتایج تیم ملی ب در مسابقات قهرمانی آسیا ، گفت: آن ها تا روز آخر عملکرد خوبی داشتند. تیمی وجود داشت که با نفرات اصلی به مسابقات نرفته بودند، اما به پیراهن خود افتخار کردند و جنگیدند. متاسفانه موذن، لیبروی تیم مصدوم شد و نتوانست در مسابقات حاضر شود؛ دوست داشتم شرایط وی را در مسابقات ببینم.
وی افزود: 14 بازیکن خود را انتخاب کرده ایم، اما سایر بازیکنان هم باید آماده باشند تا اگر بخواهم تغییر ایجاد کنم بتوانم از آن ها استفاده کنم.

مهدی رحیمی بازدید : 13 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)
آخرین تمرین در تهران با حضور اصحاب رسانه

آخرین تمرین تیم ملی والیبال کشورمان فردا دوشنبه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیش از جام واگنر با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضور در جام واگنر لهستان و سپس جام جهانی والیبال در ژاپن آماده می کند، ساعت 17 لغایت 19 فردا دوشنبه 26 مردادماه 1394 اخرین تمرین خود  در تهران در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیش از سفر به لهستان و حضور در جام واگنر را با حضور اصحاب رسانه برگزار می کند.
ملی پوشان پس از حضور در جام واگنر، برای برگزاری چند دیدار دوستانه عازم روسیه می شوند و سپس به تهران باز می گردند و پس از اقامت چند روزه در تهران،  برای حضوری شایسته در جام جهانی با هدف قرار گیری در جمع دو تیم برتر این رقابت ها دست یابی به تنها ارزوی والیبال ایران یعنی صعود به المپیک است، عازم ژاپن خواهند شد.
مهدی رحیمی بازدید : 7 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

محمد موسوی: باخت را دوست ندارم حتی در منچ و مارپله



دفاع وسط تیم ملی والیبال که به گفته خودش از باخت بیزار است، تیم ایران را با وجود داشتن کاری دشوار در مسابقات قهرمانی جهان دارای شانس صعود به المپیک ریو می داند.

شفقنا ورزشی نوشت: محمد موسوی در آستانه مسابقات
جهانی ژاپن گفت: درکل باخت را دوست ندارم حتی اگر بازی منچ و مارپله هم انجام دهم
دلم می خواهد برنده شوم. در مسابقات قهرمانی جهان حریف های سرسختی داریم و مسابقات
سطح بالایی دارد، این رقابت ها اهمیت خیلی زیادی برای تیم ها دارد چون انتخابی
المپیک است برای ما مهم همین طور خواهد بود چراکه از این مسابقات می توانیم به طور
مستقیم به المپیک راه پیدا کنیم و این شانس را داریم.


دفاع وسط تیم ملی ادامه داد: اگر کمی خوش شانس باشیم و شرایط فنی خوبی داشته باشیم می
توانیم جزو ٢ تیمی که به المپیک راه پیدا می کنند قرار گیریم ولی این
بستگی به شرایط مسابقات دارد.

موسوی اضافه کرد: الان برای رقابت ها خوشبین هستیم همگی انگیزه داریم و تمرینات به خوبی
پیش می رود. البته ١٠ روز استراحت بعد از اتمام مسابقات لیگ جهانی باعث شده بود که
بدن بچه ها کمی افت پیدا کند و شرایط خوبی نداشته باشد ولی بازی با تیم هایی مثل
روسیه و لهستان به آمادگی تیم کمک خواهد کرد.

ملی پوش والیبال افزود: البته امیدوارم این دیدارهای تدارکاتی باعث خستگی بچه ها نشود، تیم
ایران خاطره خوبی از بازی های تدارکاتی نداریم چون قبل از لیگ جهانی با تیم هایی
مثل فنلاند و چک دیدارهایی انجام دادیم که بار فنی برای ما نداشتند.

این ملی پوش اظهار داشت: خوبی این بازی ها این است که بار فنی دارند بعد از انجام آن ها هم
به کشور باز می گردیم و می توانیم چند روزی کنار خانواده باشیم.وی تصریح
کرد: امیدوارم با بدن و ذهن آماده بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی جهان ژاپن
بگیریم.

موسوی درخصوص حضورش در تیم ملی نیز گفت: از زمانی که در تیم ملی هستم بازیکنان زیادی
آمدند و رفتند الان چند بازیکن هستیم که توانسته ایم چندسال بدنمان را آماده نگه
داریم و به تیم ملی کمک کنیم.باعث خوشحالی است که حدود ١٠ سال است در تیم ملی
بزرگسالان بازی می کنم.

بازیکن تیم ملی درباره فشردگی بازی های جهانی اظهار داشت: در مسابقات جهانی باید ١١ بازی
در مدت ١۵ روز انجام می دهیم این شرایط خیلی سختی است.وی
افزود: روزهای استراحت هم شهر عوض میکنیم که این هم باعث خستگی می شود درواقع
استراحت نداریم البته از الان به فکر هستیم باید بدن هایمان نه ١٠٠ درصد بلکه ١٢٠
درصد آماده باشد تا در این مسابقات دوام بیاوریم ، در مسابقات جهانی قبلی ٨ بازی
اول را بردیم ولی بعد به تیم های مثل چین خیلی راحت باختیم یعنی بچه ها از نظر
بدنی و ذهنی کم آورده بودند اما الان تجربه داریم و می دانیم شرایط به چه صورت است
درکل امیدوار هستیم.

 

موسوی درباره رفتارش در تیم نیز بیان داشت: به طورکل دوست ندارم کسی از من عصبانی و
ناراحت باشد گاهی عصبی و زودجوش هستم ولی خیلی زود پشیمان می شوم الان آرام تر شده
ام بالاخره سن که بالاتر می رود تب و تاب جوانانی هم کمتر می شود، آدم کینه ای هم
نیستم مگر اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد.

مدافع تیم ملی درمورد حضور بازیکنان جوان در تیم گفت: وقتی بازیکن جوان و مستعدی می بینم

لذت می برم و فقط می خواهم هرنکته و تجربه ای که دارم را به او یاد بدهم شاید یک
سری افراد دوست نداشته باشند جوانی بیاید و جای آن ها را بگیرد ولی من سعی می کنم
جوانان مستعد را حمایت کنم و نکاتی را که برخی مواقع تجربی درپست خودم یاد گرفته ام را به آن ها بگویم.

موسوی بیان کرد:معلوم نیست چند سال دیگر کار کنم ولی امیدوارم جوانان خوب و مستعددی به تیم ملی بزرگسالان بیایند و ما هم بتوانیم به تیم کمک کنیم.

مهدی رحیمی بازدید : 19 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

خبرگزاری ورزش والیبال:رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی بازیکن خوبی است و زحمت زیادی برای تیم کشیده گفت: عدم حضور ظریف در تیم ملی الف به منزله خط خوردن او نیست ولی باید پذیرفت که منافع ملی بیش از هر موضوعی اهمیت دارد.

خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از شفقنا؛محمدرضا داورزنی درخصوص دلخوری فرهاد ظریف از عدم استفاده از او در ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی الف والیبال اظهار کرد: ظریف و بقیه بازیکنان در خدمت تیم ملی هستند شاید ظریف از این که در ترکیب تیم نیست کمی ناراحت باشد ولی باید بدانیم همه برای منافع ملی کشور کار می‌کنیم و الان تشخیص سرمربی این است که با مرندی به عنوان لیبرو کار کند.

وی ادامه داد: درباره موضوع آمد و رفت بازیکنان به تیم ملی اصلا این طور نیست که به کسی ظلم شود، تعداد زیادی از بازیکنان در مقاطع مختلف در تیم ملی حضور داشتند ولی درحال حاضر نیستند چون فقط ۱۲ بازیکن می‌توانند در تیم بازی کنند.
رئیس فدراسیون والیبال افزود: مگر وقتی حمزه زرینی، نادی، رحمان داودی، علی مباشری، آرمین تشکری، آرش کشاورزی و آرش کمالوند در تیم الف بازی نکردند در حق آن‌ها ظلم شد. باید این را بفهمیم و بدانیم که منافع ملی کشور، ترکیب تیم و نتایجی که باید گرفت مهم تر است، کدام سرمربی ورزشی دوست ندارد نتیجه خوب بگیرد و عملکردش درست نباشد؟ در ورزش‌های گروهی خیلی مهم است که ترکیب تیم مناسب باشد و این تشخیص کادر فنی و سرمربی است درباره تیم الف همین طور است و الان هم با یک ترکیب کارش را انجام می‌دهد.
این مقام مسئول فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: روزی فرهاد ظریف خداحافظی رسمی کرد و چهارگوشه زمین را بوسید ولی ما گفتیم که تیم ملی به شما نیاز دارد باید برگردی و در خدمت تیم ملی باشید او هم برگشت اما الان با توجه به مصدومیت و شرایطی که در تیم به وجود آمده تشخیص کادر فنی این است که مرندی در خدمت تیم باشد و از او استفاده شود نباید بازیکنان فکر کنند که الزاما باید در ترکیب ۱۲ نفره باشند.
وی با بیان این‌که ظرفیت تیم ملی ما بیش از ۲۷ ،۲۸ بازیکن است، گفت: این بازیکنان در مقاطع مختلف که تیم ملی به آن ها نیاز دارد به تیم کمک کنند، قرار نیست که بازیکنی در مقطعی در تیم ملی نباشد و برای او مراسم خداحافظی برگزار شود تا از تیم برود، همه بازیکنان سربازانی هستند که در هر مقطعی سرمربی تشخیص داد باید در خدمت تیم ملی باشند مگر این که بازیکنی خودش نخواهد در خدمت تیم باشد.
داورزنی بیان داشت: ظریف بازیکن خوبی است که زحمت زیادی کشیده باید هم انتظاراتی داشته باشد ولی باید بپذیرفت مهم منافع ملی است، ترکیب ۱۲ نفره باید خواسته های سرمربی را برآورده کند و به نتیجه دلخواه برسد، ظریف در خیلی رقابت‌ها عالی کار کرده و به داد تیم رسیده اما الان تشخیص کادرفنی این است که در ترکیب نباشد.
وی اضافه کرد: نمی‌توان همه بازیکنان را در خدمت داشت الان تعداد زیادی بازیکن در تیم‌های جوانان و امیدها در نوبت خدمت به تیم ملی الف هستند که باید پروسه لازم را بگذرانند وهرجا سرمربی احساس کرد از آن‌ها استفاده خواهد کرد. اگر بازیکنی در مقطعی برای تورنمنتی خط می‌خورد شاید برای تورنمنت‌های بعدی از او استفاده شود.
رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: فلسفه تشکیل تیم ب هم این بود که برای بازیکنانی که فرصت بازی نداشتند فضا ایجاد شود در کل نباید این ذهنیت به وجود آید که اگر در مقطعی از بازیکنی استفاده نشد به او ظلم شده همه بازیکنان برای ما مثل هم، ارزشمند و سرمایه ملی هستند، باید آرامش خود را حفظ و تلاش کنیم تا به جایگاه مناسب برسیم.

مهدی رحیمی بازدید : 8 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

پیکان مغلوب نماینده چین شد


تیم والیبال پیکان تهران در نخستین مسابقه خود در مرحله دوم قهرمانی باشگاه های مردان آسیا مغلوب بایک موتور چین شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با هشت دیدار در مدت دو روز پیگیری خواهد شد.
تیم والیبال پیکان در نخستین مسابقه این مرحله به مصاف بایک موتور چین رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در ست سوم این مسابقه 25 بر 20 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 28 بر 26 و 25 بر 23 مغلوب نماینده چین شدند تا نخستین شکست در این رقابت ها را تجربه کرده باشند.
احمد الخلیدی از کویت به عنوان داور نخست قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که اشتباهات او در قضاوت در شکست پیکان تاثیر گذار بود.
پیکان ایران در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با تیم های ارتش کره جنوبی، پاولودار قزاقستان و بایک موتور چین همگروه است که فردا در پنجمین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف نماینده قزاقستان خواهد رفت.

مهدی رحیمی بازدید : 13 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

زمزمه ی پیوستن غفور به شهرداری ارومیه



خبرگزاری ورزش والیبال :امیر غفور پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران هنوز به طور قطعی تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده است . شنیده ها حاکی از آن است این بازیکن سرشناس کشورمان با تیم شهرداری ارومیه مذاکراتی داشته است و به احتمال زیاد در لیگ برتر برای ارومی ها توپ خواهد زد .


این تیم پیش از این نیز با آرمین تشکری و محمدجواد معنوی نژاد توافقاتی داشته است و همچنین برای فصل آینده خویش ، سعی در حفظ بازیکنان ملی پوش خود دارد و با میلاد عبادی پور ، عبدالرضا علیزاده ، حامد رضایی و فرهاد پیروت پور تمدید کرده است . سعید معروف پاسور خوش آتیه تیم ملی کشورمان نیز در یک قدمی پیوستن به شهرداری ارومیه شهر زادگاه خویش است .

مهدی رحیمی بازدید : 8 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

خبرگزاری ورزش والیبال:دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: مهمترین هدف تیم ملی در مسابقات پیش رو رسیدن به المپیک است.

 

به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از ایفنام؛محمدجواد معنوی نژاد درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تمرینات بسیار خوب است و می توانیم در سالن فدراسیون والیبال برنامه های خود را پیگیری کنیم. اگر شرایط فراهم باشد می توانم اولین حضورم را در جام جهانی والیبال تجربه کنم و به نظرم پوشیدن پیراهن تیم ملی در هر مسابقه ای برای هر بازیکنی افتخار بزرگی است.

وی درمورد مسابقات جام جهانی ژاپن گفت: بازیکنان تلاش می کنند در هر مسابقه ای بهترین عملکرد را داشته باشند؛ مخصوصاً حالا که ایران یکی از قدرت های جهان شده است. من هم به خوبی می دانم که لیگ جهانی با جام جهانی تفاوت دارد و نتایج مسابقات جام جهانی بسیار مهمتر از لیگ جهانی است.
معنوی نژاد هدف تیم ملی والیبال ایران را حضور در المپیک دانست و خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان دوست دارند شرایطی فراهم شود تا ایران برای نخستین بار به المپیک برود. من شک ندارم که بازیکنان برای رسیدن به این هدف کوتاهی نخواهند کرد. خوشبختانه چند دیدار تدارکاتی هم پیش از جام جهانی برگزار می کنیم که بسیار به آماده سازی تیم کمک خواهد کرد.

مهدی رحیمی بازدید : 7 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

عبادی‌پور: با معروف فقط مشورت کردم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران که چند پیشنهاد اروپایی را رد کرده بود می گوید: کسی من را منصرف نکرد و من خودم تصمیم گیرنده بودم.به گزارش \\\"ورزش سه\\\"، درخشش میلاد عبادی پور در لیگ جهانی والیبال تعداد زیادی از باشگاه های اروپایی را ترغیب کرده بود تا برای فصل جدید این بازیکن جوان ایرانی را به ترکیب خود اضافه کنند. لهستان و روسیه دو کشور صاحب لیگی هستند که تیم های زیادی از این دو خواهان جذب عبادی پور بوده اند اما میلاد در نهایت تصمیم به ماندن در شهرداری ارومیه گرفت. یک سایت روس مطلبی در این مورد منتشر کرد و مدعی بود سعید معرف عبادی پور را از ترانسفر شدن منصرف کرده است. عبادی پور در گفت و گو با ورزش سه داستان دقیق انتقالش و سایر مسائل را بازگو می کند:

با معروف فقط مشورت کردن، خودم تصمیم گرفتم
وقتی چنین بحثی برای من پیش آمد با خیلی از بازیکنان تیم مشورت کردم که سعید معروف هم یکی از آنها بود. من ساعاتی را با شهرام محمودی، محمد موسوی و عبدالرضا علیزاده هم گذراندم و از تمام بزرگترهای تیم کمک فکری گرفتم اما در نهایت خودم تصمیم گیرنده بودم. اینکه می گویند سعید معروف من را از رفتن به روسیه منصرف کرد دروغ است ولی مشورت های زیادی از او گرفتم. حتی در این میان عده ای هم من را به رفتن تشویق کردند اما در نهایت تصمیم به ماندن در ارومیه گرفتم.

شاید اگر پیشنهادی از مسکو داشتم قبول می کردم
من به دلایل زیادی ایران را ترک نکردم. شاید مسئل مالی اصلی ترین آنها بود چرا که فکر می کنم به صلاح نیست با آن مبالغ کشورمان را ترک کنیم. در حال حاضر بسیاری از بازیکنان تاپ خارجی هم برای بازی به ایران می آیند و این نشان دهنده کیفیت بالای لیگ ما است. از طرفی دیگر من خیلی فکر کردم در مورد رفتن. پیشنهاد روسیه خوب بود اما زندگی در این کشور سخت است مخصوصا شهری که من از آن پیشنهاد داشتم. تیم قدرتمندی بود که مقام سوم یا چهارم روسیه را داشت اما با پیگیری هایی که کردم شرایط را سخت دیدم. شاید از مسکو و حتی کازان پیشنهاد داشتم می رفتم اما در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم.

ما تیم ب نداریم و تیمی که در آسیا بازی می کرد تیم الف ایران بود
هر تیمی که از ایران در مسابقات بین المللی شرکت می کند به نظر من تیم ملی اصلی ایران است و ما تیم الف و ب نداریم. تیمی که در قهرمانی آسیا شرکت کرد تیم الف ایران بود و دم مردم گرم این موضوع را به خوبی درک کردند و با حضور در سالن حمایت خود را نه از شخص بلکه از والیبال نشان دادند.



مهدی رحیمی بازدید : 19 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

برنامه مرحله حذفی جام باشگاه ها آسیا


مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شب گذشته به پایان رسید تا هشت تیم برتر این رقابت ها حریفان مرحله حذفی خود را بشناسند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا با برگزاری 8 دیدار در دو روز پیگیری شد و تیم والیبال پیکان تهران با صدرنشینی در گروه F حریف تیم چهارم گروه E (نماینده ترکمنستان) شد.
در پایان مرحله دوم و در گروه F نمایندگان ایران (پیکان)، قزاقستان (پاولودار)، چین (بایک موتور) و کره جنوبی (ارتش) به ترتیب رتبه های اول تا چهارم جدول را به دست آوردند.
در گروه E نیز نمایندگان چین تایپه (بانک تای چینگ)، قطر (العربی)، عراق (گاز جنوب) و ترکمنستان (میگر آسیا) به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند.
مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا فردا چهارشنبه با چهار مسابقه پیگیری خواهد شد تا چهار تیم برتر این رقابت ها مشخص شوند.
برنامه این مرحله از رقابت ها به قرار زیر است:
ساعت 13؛ پیکان تهران - میگر آسیا ترکمنستان
ساعت 15؛ گاز جنوب عراق - پاولودار قزاقستان
ساعت 17؛ العربی قطر - بایک موتور چین
ساعت 19؛ ارتش کره جنوبی - بانک تای چینگ چین تایپه

تیم پیکان تهران در صورت شکست حریف ترکمنستانی خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم پیروز دیدار العربی قطر و بایک موتور چین می رود.

مهدی رحیمی بازدید : 14 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

 

ملی پوشان پس از سفری 17 ساعته به تورون رسیدند

کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از سفری 17 ساعته به شهر تورون میزبان مسابقات والیبال جام واگنر لهستان رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال «هوبرت جرزی واگنر» از روز شنبه 31 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، لهستان، فرانسه و ژاپن آغاز می شود.
تیم ملی والیبال ایران که با 14 بازیکن ساعت 5 بامداد روز چهارشنبه 28 مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک کرد، از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی دوحه قطر و سپس ورشو پایتخت لهستان شد.
کاروان والیبال ایران از ورشو با اتوبوس راهی شهر تورون محل برگزاری جام واگنر که در 300 کیلومتری ورشو قرار دارد، شد و ساعت 19:30 به وقت محلی، 22 به وقت تهران به هتل ماکوری محل اقامت تیم ها رسید.
امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی در خصوص مسیر پروازی طولانی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه پروازی با مسیر کوتاه تر با ظرفیت تعداد نفرات تیم وجود نداشت، مجبور شدیم این مسیر پروازی را انتخاب کنیم. شاید می توانستیم تعدادی بلیت با مسیر کوتاه تر بگیریم و در ان صورت تیم به دو یا سه گروه تقسیم می شد که این موضوع اسیب بیشتری به برنامه سفر تیم وارد می کرد. بنابراین با تلاش زیادی که انجام دادیم موفق شدیم این مسیر پروازی  بگیریم و از طریق دوحه به ورشو بیاییم.
میرسعید معروف، سید محمد موسوی، مهدی مهدوی، عادل غلامی، سامان فائزی، محمد حسن صنوبر، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، امیر غفور، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی و محمد جواد معنوی نژاد بازیکنان اعزامی تیم ایران برای شرکت در جام واگنر هستند.

تیم ایران در سال 2012 در جام واگنر شرکت کرد و به آلمان و لهستان سه بر صفر و به آرژانتین سه دو باخت و چهارم شد.
سیزدهمین دوره مسابقات جام واگنر در سال 2015 در روزهای 22 تا 24 آگوست (31 مرداد تا دوم شهریورماه) پیگیری خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در این تورنمنت بین المللی که از تورنمت های بین المللی معتبر در دنیا می باشید به ترتیب به مصاف تيم های فرانسه (قهرمان لیگ جهانی 2015)، لهستان (قهرمان جهان 2014) و ژاپن(قهرمان آسیا)  می رود.
ملی پوشان والیبال ایران بعد از جام واگنر راهی روسیه می شوند تا ضمن برگزاری اردوی آماده سازی برون مرزی چند دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم های ملی روسیه و هلند برگزار کنند.
تیم ملی والیبال کشورمان خود را برای حضور شایسته در جام جهانی والیبال که از 17 شهریورماه در ژاپن آغاز می شود و دو تیم برتر این رقابت ها سهمیه المپیک 2016 برزیل کسب می کنند، ‌آماده می کند.
 

دستور استراحت بوبان به علت سفر 17 ساعته
استارت ملی پوشان از صبح امروز

اسلوبودان کواچ پس از رسیدن  به هتل مرکوری شهر تورون به بازیکنانش استراحت داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان پس از سفری 17 ساعته به هتل مرکوری در شهر تورون محل برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات جام واگنر رسید و اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به اینکه سفری طولانی مدتی را بازیکنان پشت سر گذاشته بودند، تمرین عصر دیروز (چهارشنبه) که قرار بود از ساعات 20 تا 22 برگزار شود را لغو کرد.
بدین ترتیب بر اساس اعلام کادر فنی اولین تمرین تیم ایران صبح امروز پنجشنبه برگزار می شود و بازیکنان زیر نظر کادر فنی به کار با وزنه خواهند پرداخت.
بر اساس اعلام کمیته برگزاری این رقابت ها برنامه تمرینی ایران به شرح ذیل است:

پنج شنبه 29 مرداد: ساعت 12 تا 13:30 و 20 تا 22

جمعه 30 مرداد: ساعت 20:30 تا 22

شنبه 31 مرداد: ساعت 9 تا 10 تمرین ساعت 18؛ دیدار ایران - فرانسه

یکشنبه یکم شهریور: ساعت 11 تا 12 تمرین و ساعت 19:30؛ دیدار ایران - لهستان

دوشنبه دوم شهریور: ساعت 10 تا 11 تمرین و ساعت 18؛ دیدار ایران - ژاپن
 

مهدی رحیمی بازدید : 13 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

تیم ملی والیبال صربستان که به دلیل حملات تروریستی فرودگاه استانبول سفرش به تهران با وقفه روبرو شده بود، بامداد پنج شنبه وارد تهران می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال صربستان در هفته سوم لیگ جهانی با تیم های ایران، ایتالیا و آرژانتین همگروه است و این تیم قرار بود بامداد سه شنبه وارد تهران شود که ابتدا به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی 24 ساعت پروازش به تاخیر افتاد.
این تیم سه شنبه عصر شهر بلگراد را به مقصد استانبول سپس تهران ترک کرد اما تنها چند دقیقه قبل از حادثه بمب گذاری در فرودگاه آتاتورک استانبول بر باند ترکیه نشست و پرواز به تهران این تیم در موعد مقرر انجام نشد.
تیم ملی والیبال صربستان بعد از چندين ساعت توقف در فرودگاه استانبول و انتظار داخل هواپيما، به هتل ماريوت استانبول منتقل شد.
بر اساس اعلام فدراسیون والیبال صربستان، ملی پوشان این کشور ساعت 24 امشب به وقت ترکیه با پرواز ترکی استانبول را ترک می کند و ساعت یک و نیم بامداد پنج شنبه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران خواهند شد.
هفته سوم و پایانی دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال از روز جمعه 11 تیرماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

 

http://iranvolleyball.com/wp-content/uploads/2016/06/GetImage1.jpg

 

تیم ملی ایتالیا وارد تهران شد /فیلم

مهدی رحیمی بازدید : 8 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

پیکان در جمع چهار تیم برتر جام باشگاه های آسیا


تیم والیبال پیکان در مرحله حذفی مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا موفق به شکست نماینده ترکمنستان شد و به عنوان نخستین تیم برتر این رقابت ها به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز چهارشنبه با هشت مسابقه پیگیری خواهد شد که پیکان تهران در گروه هشت تیم برتر از ساعت 13 به وقت محلی به مصاف میگر آسیا از ترکمنستان رفت.
شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 13 حریف خود را شکست دادند و به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی معرفی شدند.
امير حسيني، رضا صفایی، حمزه زريني، عليرضا نصر اصفهاني، مسعود غلامي، سعيد مصطفي وند و علي حسين تركيب تيم پيكان در ابتدای اين ديدار بودند. با آغاز ست سوم پيمان اكبري دست به تغييراتي در تركيب تيم خود زد و فرهاد سال افزون، مجتبي قلي زاد و مصطفي شريفات را جايگزين حسيني، زريني و مصطفي وند کرد.
تیم والیبال پیکان در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا به مصاف برنده ديدار بايك موتور چين و العربی قطر خواهد رفت.
برنامه ادامه دیدارهای مرحله حذفی به وقت محلی به قرار زیر است:
ساعت 15؛ گاز جنوب عراق - پاولودار قزاقستان
ساعت 17؛ العربی قطر - بایک موتور چین
ساعت 19؛ ارتش کره جنوبی - بانک تای چینگ چین تایپه

مهدی رحیمی بازدید : 8 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

درب های سالن 12 هزار نفری آزادی از ساعت 16 و 45 دقیقه بر روی تماشاگران والیبال گشوده شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای هفته سوم لیگ جهانی در تهران از ساعت 18 با مسابقه دو تیم آرژانتین و ایتالیا آغاز می شود.
سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان این رقابت ها است که درب های آن از ساعت 16 و 45 دقیقه بر روی تماشاگران و علاقمندانی که از طریق اینترنت بلیت تهیه کرده بودند، گشوده شد.
تماشاگران با خرید یک بلیت می توانند دو دیدار روز نخست لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی را از نزدیک نظاره گر باشند.
وویچیچ سایکا ناظر و نماینده فدراسیون جهانی والیبال نیز از ساعت 16 در سالن 12 هزار نفری حضور یافت تا آخرین هماهنگی ها را برای شروع مسابقات انجام دهد.
پرسنل نیروی انتظامی و حراست ورزش ورزش و جوانان نیز از ساعت ها قبل از شروع مسابقه در مجموعه ورزشی و سالن 12 هزار نفری آزادی حضور یافتند.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 21 امروز در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ جهانی به مصاف صربستان صدرنشین این رقابت ها می رود.

 

http://iranvolleyball.com/wp-content/uploads/2016/07/photo_2016-07-01_16-29-53.jpg

مهدی رحیمی بازدید : 11 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

یوهووووووووووووووووووووو برردیـــــــــــــــــــــم .........

بعد از مدتها این اولین باره که از برد تیم اینقدر خوشحال میشم حتی برا صعود به المپیک هم

اینقدر خوشحال نشدم ...

 

خداروشکر که تونستن ببرن و اولین شکست صربستان رو رقم بزنن

 

راستی ما متاسفانه امسال نمیتونیم صعود کنیم این شانسو دیشب ایتالیا با بردش از ما گرفت و حتی اگه ما دوبازی دیگه مون هم ببریم و ایتالیا ببازه بازم هم نمیتونیم صعود کنیم و این از دیشب قبل از بازی ایران-صربستان مشخص شده بود و این نشون میده که دیشب بچه ها به امید صعود بازی نکردن

 

 کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان گفت: تیم ملی والیبال ایران از ست سوم به بعد متحول شد و روند کار را در دست خودش گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دراگان استانکویچ پس از شکست سه بر دوی صربستان برابر ایران در نشست خبری گفت: تماشاگران ايراني خيلي به تيمشان كمك كردند.
کاپیتان تیم والیبال صربستان تصریح کرد: این یک بازی پایاپای برای هر دو تیم بود و هیچ کس نمی توانست تا امتیاز آخر نتیجه را پیش بینی کند.
وی با بیان اینکه در دو ست اول و دوم خیلی خوب بودیم، گفت: در ست سوم دفاع و سرویس خوبی زدیم. اما در ست سوم ایرانی ها توانستند روند کار را در دست بگیرند. تماشاگران نیز خیلی به تیم ایران کمک کردند و تمرکزمان در دو ست آخر از بین رفت.

 

ملی پوش والیبال ایران گفت: نمی‌توان هیچ بازی را پیش بینی کرد اما برای کسب سه امتیاز برابر ایتالیا به حمایت دوباره تماشاگرانمان احتیاج داریم.

به گزارش ایسنا، میلاد عبادی‌پور، ملی پوش ایران بعد از برتری برابر صربستان گفت: با توجه به اینکه در بلگراد برابر صربستان شکست خورده بودیم تلاش کردیم که در ایران برنده باشیم و می‌دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است. ست اول را به حریف واگذار کردیم اما توانستیم در نهایت پیروز میدان باشیم.

عبادی پور ادامه داد: صربستان حریفی نیست که از پیش باخته باشد و ما می‌دانستیم که برای شکست این تیم باید تلاش زیادی را انجام بدهیم.

او درباره بازی برابر ایتالیا نیز گفت: نمی توان هیچ بازی را پیش بینی کرد اما ما برای برد و کسب سه امتیاز به دیدار ایتالیا می‌رویم و می دانیم که می‌توانیم با حمایت هوادارانمان برابر ایتالیا پیروز شویم.

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران در مسابقه برابر صربستان به رغم شکست در دو ست به بازی برگشتند و شب فراموش نشدنی رقم زدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رائول لوزانو در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر دوی شاگردانش برابر صربستان افزود: امشب فراموش نشدنی بود. تماشاگران با حضور مثبت خود جو مثبتی را ایجاد کرده بودند.
وی تاکید کرد: باید عملکرد تیم خودم را تحسین کنم. بعد از واگذاری دو ست توانستیم بازگشت هجوبی داشته باشیم و روند مسابقه را در دست بگیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: در مورد تیم خودم هم باید بگویم که بعد از دو ست باخته به بازی برگشتیم. این موضوع برای من جای خوشحالی دارد.
وی افزود: باید همچپنین به دوستم سرمربی تیم صربستان تبریک بگویم. آن ها در مسیر خوبی قرار دارند و می توانند پیروزی های خوبی داشته باشند.
لوزانو تاکید کرد: با وجود اینکه تیم صربستان خیلی خوب کار می کند، متاسفانه به دلیل شکل برگزار انتخابی المپیک نتوانست به رغم شایستگی سهمیه بگیرد.
تیم ملی والیبال ایران فردا شنبه در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ جهانی به مصاف ایتالیا می رود.

 

ملی پوشان ایران در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 22مغلوب صربستان شدند اما در ست های سوم تا پنجم هه ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 16بر 14 به پیروزی رسیدند.

 

 

 کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: نخستین شکست صربستان را رقم زدیم و برد شیرینی به دست آوردیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف پس از پیروزی سه بر دو تیم ایران برابر صربستان در نشست خبری افزود: صربستان نخستین شکست خود را برابر ایران تجربه کرد.
وی با بیان اینکه سرویس ها در این مسابقه مهم بود، گفت: از قبل می دانستیم که بازی سختی با آن ها خواهیم داشت. شروع بازی به نفع حریف بود و خیلی زود مسلط شدند.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: اختلاف امتیازها اجازه نداد در شروع بازی خوب باشیم اما خوشحالم که از ست سوم به بازی برگشتیم.
معروف تاکید کرد: نمایش واقعی والیبال ایران از ست سوم شروع شد. توانستیم به بازی برگردیم. گیم پنجم هنر فردی تک تک بازیکنان به کمک ایران  آمد. این پیروزی شیرینی بود مقابل تیمی که اولین شکست اش را تجربه می کرد.

سرعتی زن تیم ملی والیبال گفت: در سه ست پایانی عملکرد خوبی داشتیم و هیچ گاه نخواستیم برابر صربستان بازنده باشیم و با تلاش توانستیم این تیم را شکست بدهیم.

به گزارش ایسنا، محمد موسوی بعد از برتری تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان در هفته سوم لیگ جهانی والیبال گفت: بازی سختی داشتیم و شرایط جوی ابتدا فشار زیادی را روی ما ٱورد و تمام تیم تحت تاثیر قرار گرفت.
او ادامه داد:‌ ما نمی‌خواستیم در این بازی بازنده باشیم و خدا را شکر اتفاق‌ها دست به دست هم داد تا بتوانیم به بازی برگردیم و پیروز میدان باشیم. در سه ست پایانی تیم ملی راه افتاد و نظم تیمی ما شکل گرفت و توانستیم از برتری خودمان استفاده کنیم.
سرعتی زن تیم ملی ایران درباره حضور تماشاگران در سالن گفت: خوشحالم که شرمند هوادارانمان که با زبان روزه به سالن آمدند نشدیم. خدا را شکر که تماشاگران ما کنارمان بودند و موفق شدیم که به برتری برسیم.

 

 سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: عملکرد بازیکنانم در ست های اول و دوم خوب بود اما از ست سوم همه چیز را فراموش کردیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نیکولا گاربیچ در نشست خبری بعد از شکست برابر ایران افزود: ابتدا به ایران تبریک می گویم که خوب بازی کرد و برد. تغییرات این تیم موجب خودباوری آن ها شد.
وي ادامه داد: باید بازی را به دو قسمت تقسیم کنم. در دو ست نخست خیلی خوب بودیم. اگر گاهی در سرویس مشکل داشتیم، اما در حمله بسیار خوب بودیم.
سرمربی تیم ملی والیبال صربستان تصریح کرد: در ست سوم به بعد فراموشی گرفتیم و انگار نمی دانستیم چگونه باید کار کنیم. از این بازی راضی نیستم اما تلاش می کنیم که برای بازی فردا بهتر شویم. با آمادگی بهتری کار کنیم تا آرژانتین را شکست دهیم.

 

فیلم ورود تیم های ایران وصربستان به سالن

فیلم/تصاویری از رختکن تیم ملی قبل از بازی با صربستان

فیلم/خلاصه بازی ایران صربستان

فیلم/نشست خبری بعد از بازی

مهدی رحیمی بازدید : 12 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایتالیا با سرویس ایران را تحت فشار قرار دادند اما من این موضوع را عامل باخت نمی دانم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رائول لوزانو در نشست خبری بعد شکست برابر ایتالیا افزود: نمی خواهم منکر شوم که بعد از دریافت بد، بازی خراب می شود اما نمی توان گفت که چون دریافت خوب نیست، اسپک هم نمی شود زد.
وی با بیان اینکه ایتالیا مقابل ایران خوب بازی کرد، گفت: این تیم با سرویس ایران را تحت فشار قرار داد اما من این موضوع را عامل باخت نمی دانم چرا زمانی هم که دریافت خوب داشتیم، از اسپک بیشترین بهره را نبردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: بازیکنان ایران باید با هر نوع دریافت عکس العمل مناسب داشته باشند. ایتالیا توانست همواره خوب اسپک بزند و به همین دلیل هم پیروز شد. باید به ایتالیا بابت بازی خوب تبریک بگویم.
لوزانو درباره مجتبی میرزاجانپور گفت: تا وقتی که پشت خط زن دوم خود را در اختیار نداریم و غفور مصدوم است، باید از میرزاجانپور استفاده کنیم. او در مسابقات انتخابی المپیک به عنوان دریافت کننده راندمان مناسبی نداشت به همین دلیل جای او را تغییر دادم. باید او این فرصت را در تمرین دوباره بدست بیاورد.
لوزانو درباره بازی با آرژانتین گفت: علاوه بر اینکه تیم ولاسکو است تیم ملی کشورم هم هست. بازی با آرژانتین شرایط ویژه ای دارد. از سوی دیگر در المپیک هم اولین بازی ایران با آرژانتین است. بنابر این دیدار فردای ایران برابر آرژانتین به افتخار و احترام ولاسکو است.
وی تاکید کرد: می دانم مردم ایران احترام خاصی نسبت به ولاسکو دارند به خاطر تمام چیزی که برای والیبال این کشور انجام داده است. من دچار احساس می شوم وقتی می بینم تماشاگران ایران چقدر به او احترام می گذارند. پیش گویی خاصی نمی توانم کنم.
وی درباره راهکارهایش برای موفقیت ایران در المپیک گفت: من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران تمام آن چه لازم باشد را برای موفقیت ایران در المپیک به کار می بندم. با وجود اینکه تیم ملی کشورم هم حریف ایران است اما آنچه در توان دارم می گذارم تا در المپیک و بازی با آرژانتین موفق باشیم.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر ایتالیا گفت: هر چه در توان داشتیم ارائه دادیم اما ایتالیا خیلی کم اشتباه بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف پس از شکست 3 بر صفر برابر ایتالیا اظهار کرد: در ست نخست شروع خوبی نداشتیم. بد بازی کردیم حریف هم سرویس خوب زد.
وی تصریح کرد: در ست دوم حریف خوب بازی کرد. بازیکنان ایران هم تلاش خود را کردند. آن چه در توان داشتیم ارائه دادیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: باید شکست را بپذیریم شاید در آینده شرایط بهتر شود، امروز توان تیم ایران همین بود. با توجه به بازی کم اشتباه ایتالیا طبیعی بود بازی را ببازیم.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: دیدار سختی برابر ایران داشتیم و از نتیجه این مسابقه خیلی خوشحالم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جیان لورنزو بلیینی در نشست خبری بعد دیدار دو تیم ایران و ایتالیا افزود: بسیار از نتیجه بازی امروز خوشحالم. از نتیجه همه ست ها خوشحالم. ست سوم بسیار سخت بود. توانستیم خونسردی خود را حفظ کنیم. هر بار عقب افتادیم شکل تیمی خود را حفظ کردیم.
وی با تاکید بر اینکه با نظر لوزانو موافق هستم که ایتالیا سرویس خوب زد، گفت: اما ایران هم خوب دریافت کرد. در حملات برابر بودیم. گاهی دریافت خوبی نداشتیم اما به نظرم توانستیم از عهده مشکلاتی که ایران ایجاد می کرد، برآییم و تمرکز خوب را حفظ کردیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا افزود: در حملات گاهی عقل خود را به کار انداختیم. گاهی روی تور با توپ های بلند کار کردیم و گاهی هم از توپ های برگشتی استفاده کردیم.
کاپیتان تیم والیبال ایتالیا نیز در نشست خبری گفت: قطعا برد راحتی را برابر ایران کسب نکردیم و از برد مقابل این همه تماشاگر خوشحال هستم.
امانوئل بیرارلی افزود: فکر می کنم بازی آسانی نبود پیروزی 3 بر صفر در خانه حریف و مقابل این همه تماشاگر سخت بود. با سرویس های خوب توانستیم برنده شویم. سرویس های پرشی ایران هم خوب بود اما فکر می کنم در این زمینه خیلی بهتر کار کردیم.

 

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: ما از بازی تیم ملی والیبال ایتالیا تعجب کردیم و اصلا فکر نمی کردیم که در حضور هوادارانمان اینقدر خوب عمل کنند.

شهرام محمودی در گفت و گو با ایسنا درباره شکست برابر ایتالیا گفت:‌ ما تلاش می‌کنیم بهتر از قبل باشیم و روزبه روز پیشرفت کنیم و بتوانیم در همه بازیها باٱمادگی کامل به مصاف حریفان خودمان برویم.

محمودی ادامه داد: در این بازی‌ها من در پستم کسی را ندارم و به عبارتی تنها هستم چرا که امیر غفور مصدوم است. بازیکنی در لیست تیم ملی وجود ندارد که بتواند کمک کند.

ملی‌پوش والیبال درباره تیم ملی ایتالیا نیز گفت: ایتالیا خیلی قدرتمندانه کار کرد و ما خیلی تعجب کردیم که در حضور هواداران ما خیلی راحت بازی کردو حتی اشتباهی هم نداشتند.

او درباره دیدار برابر ٱرژانتین نیز گفت: بازی برابر ٱرژانتین به مانند دیگر بازی‌های ماست و فرقی نمی کند و اینگونه نیست که بگوییم این تیم ضعیف تر از تیم های دیگر است.

 

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: ما دومصدوم داریم که اگر آن هاکنارمان بودند شرایط تغییر می کرد در کل باید بگویم که ظرفیت فعلی تیم ملی ما همین است.

به گزارش ایسنا،‌ محمد موسوی بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا گفت: تیم ایتالیا در این بازی فوق العاده بود و ما اصلا انتظار چنین بازی را از این تیم نداشتیم. بازیکن کوبایی که به این تیم اضافه شده است خیلی خوب کار می‌کند و در مواقعی که تیم با مشکل روبه رو می‌شود به خوبی همه چیز را به نفع تیم رقم می‌زند.

موسوی ادامه داد: ایتالیا در سرویس ها خیلی خوب بود. به نظرم امروز ایتالیا ما رابرد و ما به این تیم نباختیم. همه می‌دانند که ما دو مصدوم داریم که شاید اگر همراه ما بودند شرایط متفاوت بود و می توانستیم بهتر عمل کنیم. ظرفیت قعلی تیم ما همین است چرا که بازی دیروز هم خیلی سنگین بود و همین موضع انرژی زیادی را از ما گرفت.

سرعتی زن تیم ملی ایران گفت: ما امروز فقط شرمنده هواداران شدیم که به خوبی ما را حمایت کردند. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم به خوبی کار کنیم و این باخت را جبران کنیم.

 

فیلم / تصاویری از رختکن تیم ملی قبل بازی با ایتالیا

 

فیلم/ورود تیم های ایران وایتالیا به سالن

 

فیلم/خلاصه بازی

 

فیلم/مصاحبه با تماشاگران حین بازی

 

 

ادامه دارد....

 

مهدی رحیمی بازدید : 10 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)
به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال صربستان بعد از پذیرش اولین شکست خود در لیگ جهانی 2016 مقابل ایران، از ساعت 18 به مصاف آرژانتین رفت.
آرژانتین در بازی نخست خود در هفته سوم برابر ایتالیا مغلوب شد و صرب‌ها نیز در حضور تماشاگران ایرانی برابر تیم ملی والیبال ایران شکست خوردند.
"کوواچویچ" صربستانی که در بازی دیروز برابر ایران خیلی مورد استقبال تماشاگران ایرانی قرار نگرفت و با دست زدن نسبت به آن‌ها واکنش نشان داد در زمان معرفی بازیکنان تماشاگران او را تشویق کردند و او هم به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ داد.
پیش از آغاز این دیدار "خوآن سیچلو" دستیار اول لوزانو با ولاسکو و اعضای کادر فنی آرژانتین دقایق کوتاهی صحبت کرد.
در ابتدای ست اول صرب‌ها بهتر عمل کردند اما در ادامه آرژانتینی‌ها با حمایت هواداران ایران موفق شدند این ست را 25-23 از حریف ببرند.
در ست دوم هم آرژانتینی ها در یک بازی برتر شاگردان "برگیچ" در تیم ملی صربستان را 25-22 شکست دادند تا دو بر صفر از حریف پیش بیفتند.

ست سوم هم با برتری 25- 20 آرژانتینی‌ها همراه شد تا این تیم بانتیجه سه بر صفر برابر صربستان به برتری برسد.
کوواچویچ با 18 امتیاز ، امتیازآورترین بازیکن این دیدار شد.
این دومین شکست تیم ملی صربستان در لیگ جهانی والیبال بود.

 

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: از حالا باید به فکر بازی مقابل ایران باشیم.

به گزارش ایسنا، خولیو ولاسکو بعد از پیروزی برابر صربستان گفت: سرویسهای ما نقش مهمی در پیروزی برابر صربستان داشت. با وجود اینکه شروع خوبی نداشتیم اما توانستیم در ادامه خوب بجنگیم و پیروز میدان باشیم.
ولاسکو درباره حمایت تماشاگران ایران نیز گفت: از حضور تماشاگران ایران در سالن بسیار تشکر میکنم. همه ما میدانیم که آرژانتین فردا بازی سختی برابر ایران دارد. فکر میکنم تجربه بازی در آزادی به تیم من کمک کند. بازیکنانم باید باد بگیرند که در شرایط و جو سخت بازی کنند.
او درباره اولین بازی دو تیم در المپیک برابر هم گفت: بهتر است اول به بازی فردا فکر کنیم. بازی اول المپیک زمان طولانیتری دارد. همه بازیها در المپیک دشوار و سخت است. این اولین باری ست که در المپیک مدافعان عنوان قهرمانی زیادی داریم. همانطور که میبینید صربستان با وجود عملکرد خوب به المپیک نرفته و این نشان میدهد والیبال در حال پیشرفت است.

لوسیانو دیچکو کاپیتان تیم ملی آرژانتین نیز گفت: از برد برابر تیم ملی صربستان خیلی خوشحالم. ما با روحیه جنگندگی توانستیم پیروز شویم و از این به بعد باید به بازی با ایران فکر کنیم.

مسابقه‌ی تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان

 

 

یه نکته:

به گزارش ایسنا، در دومین بازی گروه G رقابت‌های لیگ جهانی والیبال تیم ملی برزیل به مصاف بلژیک رفت و برابر این تیم به برتری 3 بر 2 رسید.

تیم ملی برزیل ست‌های دوم، چهارم و پنجم را با نتایج 25-23، 25-23 و 15-11 برد و ست‌های اول و سوم را هم 20-25 و 22-25 به حریف واگذار کرد.با این پیروزی شاگردان رزنده در برزیل 20 امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند.

در دیگر دیدار این گروه نیز لهستان و فرانسه با یکدیگر دیدار کردند که فرانسه با نتیحه 3 بر یک پیروز شد.

فرانسه سه ست را با نتایج 30-28، 25-22 و 25-19 برد و یک ست را هم 22-25 به حریف واگذار کرد.

تیم فرانسه هم با این برد 20 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت.

مهدی رحیمی بازدید : 8 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران خاطرات خوشم بار دیگر تکرار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از شکست برابر ایتالیا افزود: لحظات وصف نشدني در اين بازي داشتم و خاطرات خوشم در اين سالن دوباره برایم تكرار شد.
ولاسكو درباره عمكلكرد تيمش گفت: به تیم ایتالیا تبریک می گویم و فکر می کنم آنها در این مسابقه بهتر از ما بازی کردند، به خصوص سرویس های ایتالیایی ها تیم آرژانتین خیلی به مشکل انداخت و تفاوت دو تیم در استفاده از توپ های بلند بود.
وي ادامه داد: وقتی پا به زمین گذاشتم لحظات وصف نشدنی داشتم زیرا خاطرات خوش زیادی از این سالن به یاد آوردم. همسرم برای نخستین بار در لیگ جهانی به همراه من به سفر آمد تا در لذت بردن از این جو شریک باشد. تماشاگران هم به خاطر من از آرژانتین حمایت کردند اما این حمایت آنها برای پیروزی ما کافی نبود، شاید فردا کمک کند.
سرمربي آرژانتين در پاسخ به این سئوال که اگر به گذشته بازگردید، بازهم ایران را ترک می کنید؟ گفت: دلیل اصلی که ایران را ترک کردم این بود که کشورم من را خواست. اگر کشور دیگری پیشنهاد می داد ایران را ترک نمی کردم اما وظیفه ام بود که پس از سال ها به کشورم برگردم و خدمت کنم. ضعف یا قدرت آرژانتین هم در این تصمیم تاثیری نداشت بلکه فقط باید به کشورم خدمت می کردم.
وی درباره شرایط تیم ملی ایران در مدتی که از این تیم جدا شده است، گفت: تیم ملی ایران در این سال ها به پیشرفت خود ادامه داده است و بازیکنان جوانی نیز به این تیم اضافه شده اند. از اینکه ایران به المپیک راه پیدا کرده است خوشحالم و این شادی برایم مضاعف است زیرا هم از المپیکی شدن ایران خوشحالم و هم از موفقیت دوستانم رائول لوزانو و خوان سیچلو.

لوسيانو ديچكو كاپيتان آرژانتين نیز در این نشست خبری گفت: به ايتاليا براي اين پيروزي تبريك مي گويم و سعي مي كنيم از بازي هاي بعدي بيشتر تلاش كنيم.
هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران با شکست سه بر یک آرژانتین برابر ایتالیا آغاز شد.
ملی پوشان والیبال ایران در نخستین مسابقه خود از ساعت 21 به مصاف صربستان صدرنشین این رقاتب ها رفتند.

 

http://iranvolleyball.com/wp-content/uploads/2016/07/NAJB9314.jpg

 

مهدی رحیمی بازدید : 8 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف نخست ایران در لیگ جهانی آماده سازی برای بازی های المپیک 2016 ریو بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری بعد از پیروزی ایران برابر آرژانتین گفت: از قبل مشخص بود که از چه جهاتی بازی با آرژانتین مهم است. از نظر رنکینگ و اینکه این آخرین مسابقه قبل از المپیک ایران به شمار می رفت.
وي ادامه داد: نمی خواهم درباره این موضوع حرف بزنم. مردم در طول لیگ جهانی حمایت کردند و خودم هم انتظار این همه حمایت را نداشتم.
کاپیتان تیم ملی والیبال با بیان اینکه امسال نتایج خوبی در لیگ جهانی نگرفتیم، گفت: با این همه مصدوم، در مقدماتی لیک جهانی و انتخابی المپیک تلاش کردیم که شرمنده مردم نباشیم و فکر می کنم مردم هم از جنگندگی تیم ایران راضی بودند.
وی در پایان تاکید کرد: دست همه مردم را می بوسم. هدف ایران در لیگ جهانی این بود که برای المپیک آماده شود. مردم موجب شدند که این سه بازی خانگی تمام توان خود را برای برد بکار بگیریم.

 

 

مهدی رحیمی بازدید : 15 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

سلام سلام به همه ی دوستای گلم همونطور که میبینید متاسفانه وب مثل سال های گذشته به روز نیست به همین خاطر اگر بین شما دوستای نازنین کسی مایل به همکاریه و میخواد نویسنده وب بشه  تو نظرات اعلام کنه... 

 

 

 

 

پی نوشت:  اگر نویسنده ی جدید پیدا شد وب به یه وبلاگ گروهی با چند نویسنده تبدیل میشه و هر نویسنده نام کاربری و رمز عبور خاص خودشو داره.... راستی خودمم هستم اینجور نیست که برم پشت سرمم نگاه نکنم...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 521