loading...
والیبال
مهدی رحیمی بازدید : 11 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

یوهووووووووووووووووووووو برردیـــــــــــــــــــــم .........

بعد از مدتها این اولین باره که از برد تیم اینقدر خوشحال میشم حتی برا صعود به المپیک هم

اینقدر خوشحال نشدم ...

 

خداروشکر که تونستن ببرن و اولین شکست صربستان رو رقم بزنن

 

راستی ما متاسفانه امسال نمیتونیم صعود کنیم این شانسو دیشب ایتالیا با بردش از ما گرفت و حتی اگه ما دوبازی دیگه مون هم ببریم و ایتالیا ببازه بازم هم نمیتونیم صعود کنیم و این از دیشب قبل از بازی ایران-صربستان مشخص شده بود و این نشون میده که دیشب بچه ها به امید صعود بازی نکردن

 

 کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان گفت: تیم ملی والیبال ایران از ست سوم به بعد متحول شد و روند کار را در دست خودش گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دراگان استانکویچ پس از شکست سه بر دوی صربستان برابر ایران در نشست خبری گفت: تماشاگران ايراني خيلي به تيمشان كمك كردند.
کاپیتان تیم والیبال صربستان تصریح کرد: این یک بازی پایاپای برای هر دو تیم بود و هیچ کس نمی توانست تا امتیاز آخر نتیجه را پیش بینی کند.
وی با بیان اینکه در دو ست اول و دوم خیلی خوب بودیم، گفت: در ست سوم دفاع و سرویس خوبی زدیم. اما در ست سوم ایرانی ها توانستند روند کار را در دست بگیرند. تماشاگران نیز خیلی به تیم ایران کمک کردند و تمرکزمان در دو ست آخر از بین رفت.

 

ملی پوش والیبال ایران گفت: نمی‌توان هیچ بازی را پیش بینی کرد اما برای کسب سه امتیاز برابر ایتالیا به حمایت دوباره تماشاگرانمان احتیاج داریم.

به گزارش ایسنا، میلاد عبادی‌پور، ملی پوش ایران بعد از برتری برابر صربستان گفت: با توجه به اینکه در بلگراد برابر صربستان شکست خورده بودیم تلاش کردیم که در ایران برنده باشیم و می‌دانستیم که بازی سختی در انتظارمان است. ست اول را به حریف واگذار کردیم اما توانستیم در نهایت پیروز میدان باشیم.

عبادی پور ادامه داد: صربستان حریفی نیست که از پیش باخته باشد و ما می‌دانستیم که برای شکست این تیم باید تلاش زیادی را انجام بدهیم.

او درباره بازی برابر ایتالیا نیز گفت: نمی توان هیچ بازی را پیش بینی کرد اما ما برای برد و کسب سه امتیاز به دیدار ایتالیا می‌رویم و می دانیم که می‌توانیم با حمایت هوادارانمان برابر ایتالیا پیروز شویم.

 سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران در مسابقه برابر صربستان به رغم شکست در دو ست به بازی برگشتند و شب فراموش نشدنی رقم زدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رائول لوزانو در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر دوی شاگردانش برابر صربستان افزود: امشب فراموش نشدنی بود. تماشاگران با حضور مثبت خود جو مثبتی را ایجاد کرده بودند.
وی تاکید کرد: باید عملکرد تیم خودم را تحسین کنم. بعد از واگذاری دو ست توانستیم بازگشت هجوبی داشته باشیم و روند مسابقه را در دست بگیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: در مورد تیم خودم هم باید بگویم که بعد از دو ست باخته به بازی برگشتیم. این موضوع برای من جای خوشحالی دارد.
وی افزود: باید همچپنین به دوستم سرمربی تیم صربستان تبریک بگویم. آن ها در مسیر خوبی قرار دارند و می توانند پیروزی های خوبی داشته باشند.
لوزانو تاکید کرد: با وجود اینکه تیم صربستان خیلی خوب کار می کند، متاسفانه به دلیل شکل برگزار انتخابی المپیک نتوانست به رغم شایستگی سهمیه بگیرد.
تیم ملی والیبال ایران فردا شنبه در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ جهانی به مصاف ایتالیا می رود.

 

ملی پوشان ایران در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 22مغلوب صربستان شدند اما در ست های سوم تا پنجم هه ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 16بر 14 به پیروزی رسیدند.

 

 

 کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: نخستین شکست صربستان را رقم زدیم و برد شیرینی به دست آوردیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف پس از پیروزی سه بر دو تیم ایران برابر صربستان در نشست خبری افزود: صربستان نخستین شکست خود را برابر ایران تجربه کرد.
وی با بیان اینکه سرویس ها در این مسابقه مهم بود، گفت: از قبل می دانستیم که بازی سختی با آن ها خواهیم داشت. شروع بازی به نفع حریف بود و خیلی زود مسلط شدند.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: اختلاف امتیازها اجازه نداد در شروع بازی خوب باشیم اما خوشحالم که از ست سوم به بازی برگشتیم.
معروف تاکید کرد: نمایش واقعی والیبال ایران از ست سوم شروع شد. توانستیم به بازی برگردیم. گیم پنجم هنر فردی تک تک بازیکنان به کمک ایران  آمد. این پیروزی شیرینی بود مقابل تیمی که اولین شکست اش را تجربه می کرد.

سرعتی زن تیم ملی والیبال گفت: در سه ست پایانی عملکرد خوبی داشتیم و هیچ گاه نخواستیم برابر صربستان بازنده باشیم و با تلاش توانستیم این تیم را شکست بدهیم.

به گزارش ایسنا، محمد موسوی بعد از برتری تیم ملی والیبال ایران برابر صربستان در هفته سوم لیگ جهانی والیبال گفت: بازی سختی داشتیم و شرایط جوی ابتدا فشار زیادی را روی ما ٱورد و تمام تیم تحت تاثیر قرار گرفت.
او ادامه داد:‌ ما نمی‌خواستیم در این بازی بازنده باشیم و خدا را شکر اتفاق‌ها دست به دست هم داد تا بتوانیم به بازی برگردیم و پیروز میدان باشیم. در سه ست پایانی تیم ملی راه افتاد و نظم تیمی ما شکل گرفت و توانستیم از برتری خودمان استفاده کنیم.
سرعتی زن تیم ملی ایران درباره حضور تماشاگران در سالن گفت: خوشحالم که شرمند هوادارانمان که با زبان روزه به سالن آمدند نشدیم. خدا را شکر که تماشاگران ما کنارمان بودند و موفق شدیم که به برتری برسیم.

 

 سرمربی تیم ملی والیبال صربستان گفت: عملکرد بازیکنانم در ست های اول و دوم خوب بود اما از ست سوم همه چیز را فراموش کردیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نیکولا گاربیچ در نشست خبری بعد از شکست برابر ایران افزود: ابتدا به ایران تبریک می گویم که خوب بازی کرد و برد. تغییرات این تیم موجب خودباوری آن ها شد.
وي ادامه داد: باید بازی را به دو قسمت تقسیم کنم. در دو ست نخست خیلی خوب بودیم. اگر گاهی در سرویس مشکل داشتیم، اما در حمله بسیار خوب بودیم.
سرمربی تیم ملی والیبال صربستان تصریح کرد: در ست سوم به بعد فراموشی گرفتیم و انگار نمی دانستیم چگونه باید کار کنیم. از این بازی راضی نیستم اما تلاش می کنیم که برای بازی فردا بهتر شویم. با آمادگی بهتری کار کنیم تا آرژانتین را شکست دهیم.

 

فیلم ورود تیم های ایران وصربستان به سالن

فیلم/تصاویری از رختکن تیم ملی قبل از بازی با صربستان

فیلم/خلاصه بازی ایران صربستان

فیلم/نشست خبری بعد از بازی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 525