loading...
والیبال
مهدی رحیمی بازدید : 7 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

محمد موسوی: باخت را دوست ندارم حتی در منچ و مارپله



دفاع وسط تیم ملی والیبال که به گفته خودش از باخت بیزار است، تیم ایران را با وجود داشتن کاری دشوار در مسابقات قهرمانی جهان دارای شانس صعود به المپیک ریو می داند.

شفقنا ورزشی نوشت: محمد موسوی در آستانه مسابقات
جهانی ژاپن گفت: درکل باخت را دوست ندارم حتی اگر بازی منچ و مارپله هم انجام دهم
دلم می خواهد برنده شوم. در مسابقات قهرمانی جهان حریف های سرسختی داریم و مسابقات
سطح بالایی دارد، این رقابت ها اهمیت خیلی زیادی برای تیم ها دارد چون انتخابی
المپیک است برای ما مهم همین طور خواهد بود چراکه از این مسابقات می توانیم به طور
مستقیم به المپیک راه پیدا کنیم و این شانس را داریم.


دفاع وسط تیم ملی ادامه داد: اگر کمی خوش شانس باشیم و شرایط فنی خوبی داشته باشیم می
توانیم جزو ٢ تیمی که به المپیک راه پیدا می کنند قرار گیریم ولی این
بستگی به شرایط مسابقات دارد.

موسوی اضافه کرد: الان برای رقابت ها خوشبین هستیم همگی انگیزه داریم و تمرینات به خوبی
پیش می رود. البته ١٠ روز استراحت بعد از اتمام مسابقات لیگ جهانی باعث شده بود که
بدن بچه ها کمی افت پیدا کند و شرایط خوبی نداشته باشد ولی بازی با تیم هایی مثل
روسیه و لهستان به آمادگی تیم کمک خواهد کرد.

ملی پوش والیبال افزود: البته امیدوارم این دیدارهای تدارکاتی باعث خستگی بچه ها نشود، تیم
ایران خاطره خوبی از بازی های تدارکاتی نداریم چون قبل از لیگ جهانی با تیم هایی
مثل فنلاند و چک دیدارهایی انجام دادیم که بار فنی برای ما نداشتند.

این ملی پوش اظهار داشت: خوبی این بازی ها این است که بار فنی دارند بعد از انجام آن ها هم
به کشور باز می گردیم و می توانیم چند روزی کنار خانواده باشیم.وی تصریح
کرد: امیدوارم با بدن و ذهن آماده بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی جهان ژاپن
بگیریم.

موسوی درخصوص حضورش در تیم ملی نیز گفت: از زمانی که در تیم ملی هستم بازیکنان زیادی
آمدند و رفتند الان چند بازیکن هستیم که توانسته ایم چندسال بدنمان را آماده نگه
داریم و به تیم ملی کمک کنیم.باعث خوشحالی است که حدود ١٠ سال است در تیم ملی
بزرگسالان بازی می کنم.

بازیکن تیم ملی درباره فشردگی بازی های جهانی اظهار داشت: در مسابقات جهانی باید ١١ بازی
در مدت ١۵ روز انجام می دهیم این شرایط خیلی سختی است.وی
افزود: روزهای استراحت هم شهر عوض میکنیم که این هم باعث خستگی می شود درواقع
استراحت نداریم البته از الان به فکر هستیم باید بدن هایمان نه ١٠٠ درصد بلکه ١٢٠
درصد آماده باشد تا در این مسابقات دوام بیاوریم ، در مسابقات جهانی قبلی ٨ بازی
اول را بردیم ولی بعد به تیم های مثل چین خیلی راحت باختیم یعنی بچه ها از نظر
بدنی و ذهنی کم آورده بودند اما الان تجربه داریم و می دانیم شرایط به چه صورت است
درکل امیدوار هستیم.

 

موسوی درباره رفتارش در تیم نیز بیان داشت: به طورکل دوست ندارم کسی از من عصبانی و
ناراحت باشد گاهی عصبی و زودجوش هستم ولی خیلی زود پشیمان می شوم الان آرام تر شده
ام بالاخره سن که بالاتر می رود تب و تاب جوانانی هم کمتر می شود، آدم کینه ای هم
نیستم مگر اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد.

مدافع تیم ملی درمورد حضور بازیکنان جوان در تیم گفت: وقتی بازیکن جوان و مستعدی می بینم

لذت می برم و فقط می خواهم هرنکته و تجربه ای که دارم را به او یاد بدهم شاید یک
سری افراد دوست نداشته باشند جوانی بیاید و جای آن ها را بگیرد ولی من سعی می کنم
جوانان مستعد را حمایت کنم و نکاتی را که برخی مواقع تجربی درپست خودم یاد گرفته ام را به آن ها بگویم.

موسوی بیان کرد:معلوم نیست چند سال دیگر کار کنم ولی امیدوارم جوانان خوب و مستعددی به تیم ملی بزرگسالان بیایند و ما هم بتوانیم به تیم کمک کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 541